Publicat per

Reflexió sobre la trajectòria del projecte

Durant aquest projecte en grup he après a treballar de forma en línia amb els meus companys. Tot i que al principi vaig pensar que seria fàcil, m’he trobat amb moltes dificultats que a mesura que ha anat avançant el projecte he portat més per la mà. Tot i que teletreballo i estic acostumada a treballar en línia, fer-ho amb un grup de persones a les quals no he vist mai i no veuré m’ha resultat molt més difícil. Tot i això, m’agradaria destacar que a mesura que ha anat avançant el temps he après a utilitzar molt millor els recursos i a familiaritzar-me amb el treball en línia.

Respecte al meu grup en concret, crec que hem fet bona feina tot i les dificultats gràcies a una bona organització inicial, però sobretot, a la constant comunicació que hem tingut entre nosaltres. Penso que tots hem sigut molt col·laboratius i ens hem ajudat en tot. Ttambé he tingut dificultats en la comprensió d’algunes PAC i en el temps que requerien, però a mesura que el projecte ha avançat m’he familiaritzat més amb les entregues.

Per concloure, en la meva trajectòria en aquesta assignatura penso que he anat aprenent i millorant en cada PAC, desenvolupant-me millor en les eines que s’havien fer servir i, per sort, amb l’ajuda dels meus companys. Estic segura que l’aprenentatge adquirit el podré posar en practica en l’àmbit laboral.

Debat1el Reflexió sobre la trajectòria del projecte

1. Jacob Nienhausen Mesanza says:

REFLEXIÓ I CONCLUSIONS

La assignatura d’iniciació a les competències TIC ha estat una gran oportunitat per aprendre sobre les diferents eines i recursos disponibles per treballar en equip de forma asíncrona, així com per conèixer millor la dinàmica de la UOC. A través d’aquesta assignatura, hem après a utilitzar eines digitals per col·laborar i comunicar-nos amb altres estudiants i professors, així com a desenvolupar habilitats digitals que seran molt útils en les pròximes assignatures i en la vida laboral.

En aquesta assignatura també hem tingut la oportunitat de conèixer a moltes persones interessants, tant professors com alumnes, i hem après a treballar en equip amb ells. Això ha estat molt valuós per a la meva formació, ja que el treball en equip és una habilitat clau en molts àmbits de la vida.

En conclusió, la assignatura d’iniciació a les competències TIC ha estat una experiència molt enriquidora i divertida, que m’ha permès adquirir habilitats digitals valuoses i conèixer a moltes persones interessants. Estic ansiós de continuar aprofundint en aquestes habilitats i aplicar-les en les pròximes assignatures.

Un plaer haver participat,

Salutacions