Publicat per

Reflexió sobre la trajectòria d’aprenentatge

Quan vaig escollir l’assignatura no sabia molt bé en que consistia la mateixa , vaig trigar cert temps a entendre la dimensió de l’assignatura , els seus objectius i les eines per aconseguir els mateixos . Feia molt temps que no realitzava un treball cooperatiu estudiantil fet pel qual em va obligar a tenir una visió més global i grupal del projecte . Tanmateix les eines que hem utilitzat no les havia emprat mai , fet pel qual m’he hagut de fer amb elles fins al punt de veure la seva gran utilitat . En el transcurs del projecte he comès diversos errors sobretot de comunicació amb l’altre integrant del grup però crec que el resultat final ha sigut satisfactori .

Veig moltes utilitats a les eines que hem hagut d’utilitzar per realitzar el projecte en el món laboral i crec que em seran de gran utilitat.

Debat0el Reflexió sobre la trajectòria d’aprenentatge